Vres Mastora Vres Texniko

Λογότυπο: Πόσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση

0
facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

76653

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το λογότυπο, το εμπορικό σήμα δηλαδή μιας επιχείρησης είναι ζωντανός οργανισμός που έρχεται σε καθημερινή βάση με το κοινό και αρκετά πολύπλευρο στη χρησιμότητά του.

Αποτελείται από πλήθος χαρακτηριστικών που δίνουν την ταυτότητα στην επιχείρηση και που ενώνονται για να δημιουργήσουν το ενιαίο σύνολο που παρουσιάζει αυτήν την επιχείρηση προς τα έξω.

Ο άνθρωπος στο σύνολό του εξαρτάται πολύ από την όραση. Για πολλούς η πρώτη εικόνα είναι αυτή που  καθορίζει τη συνέχεια. Δεν εξεταζουμε εδώ αν είναι σωστό ή όχι, λέμε ότι είναι κάτι που υφίσταται. Για το λόγο αυτό, οι επιχειρήσεις, άσχετα αν είναι μικρές ή λιγότερο μικρές, από τη στιγμή που αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο branding, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό του λογοτύπου τους. Είναι το πρώτο πράγμα που αναθέτουν, πριν από οτιδήποτε άλλο, και σε πολλές περιπτώσεις το πιο σημαντικό. Ένα ισχυρό λογότυπο, μπορεί να καλύψει πολλές επιμέρους ατέλειες.

Να δώσουμε κάποια tips, για να μπορεί ο αναγνώστης να καταλάβει τη σημαντικότητα του λογοτύπου:

 

Το λογότυπο είναι ότι για το άτομο το πρόσωπο. Είναι η Οπτική Επαφή που έχει κάποιος, η πρώτη εικόνα που θα επηρεάσει τη συνέχεια. Ένα καλοσχεδιασμένο, ευφυές και περιεκτικό λογότυπο είναι δείγμα σοβαρότητας, φινέτσας, επαγγελματισμού της επιχείρησης.

 

«Δουλειά» του Λογοτύπου είναι να εντυπωθεί στη Μνήμη

Οι άνθρωποι, είναι παρατηρημένο στατιστικά, θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Αν ρωτήσετε γύρω σας δεν θα πιστεύετε πόσα λογότυπα είναι καταγεγραμμένα στο μυαλό μας. Ένα λογότυπο λοιπόν, που αντιπροσωπεύει μια επιχείρηση που θέλουμε να προβάλλουμε, πρέπει να είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να εντυπωθεί στο υποσυνείδητο και ο πελάτης να «επιστρέψει» για χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

 

Το λογότυπο θα πρέπει να είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

Διαφοροποίηση είναι εδώ η μαγική λέξη. Διαφοροποιούμαστε από τους ανταγωνιστές μας, από τα υπόλοιπα λογότυπα, δεν θυμίζει κανένα άλλο, κερδίζει με την πρώτη ματιά, περιγράφει με μια εικόνα το προϊόν.

Δεν αρκεί φυσικά από μόνο του. Πρέπει να συνοδεύεται από την οργάνωση, την ποιότητα, την επαγγελματική αντιμετώπιση του πελάτη, τη στρατηγική και τόσα άλλα. Όμως θα πρέπει να είναι μοναδικό. Να δηλώνει όλα τα παραπάνω. Έτσι θα δώσει μαζί με τα υπόλοιπα το σωστό σύνολο.

Στο VMVT Club έχουμε επιχειρήσεις που έχουν αποδείξει με τα χρόνια της εμπειρίας τους ότι έχουν εφαρμόσει όλα τα παραπάνω.

Καλέστε μας για να σας προτείνουμε τη σωστή επιχείρηση που θα σας βοηθήσει να προωθήσετε το branding και της δική σας επιχείρησης.

03/11/2017 |

Leave a Reply